Descobrim el bosc

Els alumnes de 4t de l’Escola Arquitecte Gaudí de Sant Feliu de Llobregat van venir el divendres 24 de novembre per estudiar i explorar el bosc al voltant de Can Santoi.
Van començar aportant les seves impressions del que trobarien al bosc.
A continuació van caminar fins al bosc i allà van fer un dibuix d’en “Quercus” un gran exemplar que ens dona la benvinguda. Posteriorment es van dividir en grups per fer 3 torns d’activitats.

Uns van fer un estudi complet d’en ”Quercus”, prenent-li mides, examinant les seves fulles i fruits i fins i tot van agafar empremtes de la seva escorça.

Altres van entrar amb els ulls embenats al bosc per tal d’aguditzar els sentits i van descobrir noves sensacions. També van descobrir com orientar-se amb la brúixola.

Finalment van fer una petita gimcana per conèixer les plantes més habituals del bosc i van deduir que es tractava d’un alzinar, i que el seu conegut “Quercus” és una gran alzina.

Van completar una feina magnífica de descoberta del bosc. Felicitats!