Ahir la Colònia Güell es va inundar de somriures!

El dijous 27 d’octubre els alumnes de 6è de l’Escola la Sínia  junt amb els avis del centre de dia de la Clínica Molins van descobrir els misteris de la Colònia Güell.

Va estar una sortida molt ben organitzada ja que el 14 d’4octubre ens vam trobar amb 4 alumnes de 6è i 4 avis de la Clínica per preparar-la; conèixer bé el plànol i les parades de la gimcana.

Els alumnes després van transmetre tota la informació als seus grups de classe.

Separats en quatre grans blocs formats per avis, alumnes,mestres i vetlladors van realitzar la Gimcana de la zona industrial i residencial de la Colònia, van veure l’audiovisual del centre d’interpretació i van visitar la cripta.

Va estar una experiència molt enriquido14ra amb uns nois i noies transformats en responsables i uns avis i àvies encantadors que ens anaven alliçonant amb la seva experiència.

Des de can Santoi volem felicitar alumnes, mestres i personal de la Clínica per aquesta iniciativa i pel seu compromís. També volem agrair-los que comptessin amb nosaltres per formar part d’aquest meravellós projecte intergeneracional.

El nostre estimat Quico no va faltar en aquesta trobada i la seva ajuda va ser imprescindible per a portar a terme aquesta activitat!  Gràcies de nou, Quico!