Trobada sobre els Projectes Compartits

Ahir a la tarda vam fer la Trobada dels Projectes Compartits per presentar aquesta modalitat d’activitat als docents de les escoles que hi participen. Ens hagués fet il·lusió organitzar una trobada presencial per veure’ns cara a cara i estar amb tot el gran grup de professionals que hi formem part, però no va poder ser així i la vam fer online. Tot i això, va ser un èxit de participació. Aquest curs 2020 – 2021 els projectes compartits giren al voltant de la geologia. Creieu que la geologia ens envolta? Tenim tot el curs per endavant per investigar-ho!

Des de l’equip del CdA Bages, volem donar les gràcies a les 12 escoles de la comarca que s’apunten en aquesta aventura i participen als Projectes Compartits.

Moltes gràcies!!!