Projectes Compartits amb escoles de la comarca 2021-22

El curs 2021-2022 us proposem de participar en els Projectes Compartits entre les escoles de la comarca interessades, el Camp d’Aprenentatge del Bages, el Consorci del Bages per a la gestió de residus i el Parc de la Sèquia. La temàtica  serà sobre residus i van adreçats a l’alumnat de cicle mitjà o cicle superior de primària.

El títol del projecte és “Què en fem dels nostres residus?”

En aquests projectes l’alumnat té la possibilitat de descobrir com es gestionen els residus de la nostra comarca, com podem convertir-los en un recurs, perquè és important practicar les 3Rs, experimentar amb diferents materials i prendre consciència de la importància de tancar el cicle de cadascun d’ells.

Podeu consultar en què van consistir el curs 2019-20