Cloenda dels projectes compartits “Què ens diuen les pedres?”

El passat 14 de juny vàrem fer la cloenda dels projectes compartits sobre “Què ens diuen les pedres?”, realitzats entre diverses escoles de la comarca (Escola Montserrat de Sant Salvador de Guardiola, Escola Sant Ignasi de Manresa, Escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages i l’Escola Barnola d’Avinyó) i el Camp d’Aprenentatge del Bages. Va ser una jornada a les Coves del Toll de Moià, on vàrem poder entrar a la cova i seguir interpretant la geologia que ens envolta, relacionada amb la vida de les persones que hi van viure en el passat.

A la tarda, a l’Auditori Sant Josep que ens va cedir l’Ajuntament de Moià, vàrem projectar el vídeo realitzat conjuntament entre les diferents escoles i el CdA, que ens explica una part de la història geològica de la comarca.

[youtube]https://youtu.be/7l_OKGl_Qd0[/youtube]

Imatges de la jornada