AVÍS: canvi de dates de les Trobades amb les Ciències Experimentals

Degut a les condicions meteorològiques, anul·lem la sessió de les Trobades amb les Ciències Experimentals prevista per avui.

Farem uns canvis de dates

Dia 11-2-2015

Lloc: Casa de la Culla.
A càrrec de l’equip del CdA del Bages.

Donar eines (en forma de material didàctic) perquè els alumnes puguin conèixer i analitzar els diferents elements implicats en el funcionament d’un ecosistema natural i comparar-lo amb la ciutat com a ecosistema urbà.
Presentar un model on els alumnes puguin argumentar i debatre diferents propostes perquè la ciutat sigui el més sostenible possible.

Dia 18-2-2015

Lloc: Casa de la Culla
A càrrec de Guillem Pedrosa i Àngel Sedó de l’equip del CdA de Juneda. Adreçat a ESO i Batxillerat

“La motxilla bioclimàtica: mesurar per aprendre”.
Us presentem una mirada a l’aula que ens permeti comprendre la seva salut bioclimàtica i ambiental. Per fer-ho us proposem mesurar  -amb aparells senzills-  per obtenir dades al voltant de l’ambient ( temperatura, humitat relativa, concentració de CO2  il·luminància) , els tancaments (opacs, finestres: irradiació, superfície de captació), les instal·lacions (calefacció) i l’activitat de l’aula, per preguntar-nos desprès: Què ens aporten aquestes mesures? Trobarem bones respostes? Us animem a participar d’aquesta experiència.
Podeu trobar més informació a Motxilla bioclimàtica

Dia 25-2-2015

Lloc: Trobada a l’Alberg del Carme de Manresa
A càrrec de l’equip del CdA del Bages

Itinerari pel centre de Manresa per tal de posar en pràctica i avaluar els materials presentats a la sessió del primer dia sobre el funcionament d’una ciutat com a ecosistema.

(trobareu més informació a l’article anterior)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *