Modalitats

El Camp d’Aprenentatge realitza diferents modalitats d’activitats. Per una banda realitzem sortides d’un dia amb l’alumnat de la comarca i comarques veïnes. D’altra banda, realitzem estades de dos a cinc dies destinades a centres educatius d’arreu de Catalunya.

A més a més, el camp realitza els projectes compartits. Una modalitat d’actuació entre el Camp d’Aprenentatge i els centres de la comarca interessats, per tal de fer un treball conjunt més aprofundit en algun dels àmbits temàtics al llarg d’un curs escolar.

Des del Camp d’Aprenentatge oferim un servei de préstec de material per reforçar o complementar la nostra oferta educativa. .

Finalment també realitzem jornades de formació per al professorat per a dotar-los d’eines educatives que puguin fer servir en els seus centres.