Estades

“Alegria d’aprendre”

Els alumnes de cicle inicial de l’IE Barnola d’Avinyó, que van venir a fer una estada amb nosaltres els dies 9 i 10 de març, han guanyat el primer premi en categoria cicle inicial del concurs de fotografia “La nostra foto de la ciència” , de la UVIC-UCCl. La fotografia guanyadora l’han titulat: “Alegria d’aprendre”. […]

“Alegria d’aprendre” Llegeix més »

ESCOLA LA POPA

Els alumnes de 2n, 3r i 4t de l’escola La Popa de Castellcir han vingut a fer estada a la Sala amb nosaltres. Hem gaudit de 2 dies d’autèntic temps primaveral! Dimecres caminant cap a la cova de la Tuta i visitant les fonts del Llobregat. Dijous amb el treball de camp i de laboratori

ESCOLA LA POPA Llegeix més »

SERRA I HUNTER

Els alumnes de 6è de l’escola Serra i Húnter de Manresa van venir a fer una estada al CdA de l’Alt Berguedà. Tot i ser al mes de novembre, el temps ens va acompanyar per pujar a la cova de la Tuta. Dijous la pluja va fer acte de presència, però ben equipats, vam poder

SERRA I HUNTER Llegeix més »

DE L’ALT EMPORDÀ AL BERGUEDÀ

Des de l’Alt Empordà han vingut les i els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Olivar Gran de Figueres. Com que es tracta d’un institut de 5 línies han vingut en dos torns. Dijous i divendres van venir els primers alumnes i la resta aquest dilluns i dimarts. Les activitats que hem realitzat aquests dies

DE L’ALT EMPORDÀ AL BERGUEDÀ Llegeix més »

IE TURÓ DE ROQUETES

A la segona estada del curs vam rebre la visita de les i els alumnes de 5è de primària de l’IE Turó de Roquetes de Barcelona. Tot i arribar pel camí més ple de revolts, vam poder pujar a la Tuta sense cap problema. I també visitar les fonts del Llobregat que aquests dies tenen

IE TURÓ DE ROQUETES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut