EXCURSIÓ AL GRAU !!!

Amb els alumnes de 5è de l’Escola Santa Maria d’Avià vam fer una activitat del Projecte Educatiu d’Adopció de Monuments (PEAM).

Aquesta activitat la vam dividir en dues parts. Un primer dia on vam anar caminant fins al Grau. Aquest dia havíem d’analitzar l’aigua en dos punts diferents. A la sortida del poble (no n´hi havia) i als Tolls del Grau. I un segon dia on es feia el mateix anàlisi però a la font de la Rovira (tampoc hi havia aigua) i a partir de tota la informació recollida durant l’itinerari  fer unes descripcions, uns vídeos,  un mapa amb l’itinerari, un àlbum de fotos, una gràfica i publicar la ruta al Wikiloc.

Aquí podeu veure les descripcions de l’itinerari que han fet diferents grups: DESCRIPCIONS

Enllaç a la llista de reproducció del vídeos que han realitzat els alumnes de la sortida als Tolls del Grau.