3a SORTIDA DEL PROJECTE BOSCOS DEL BERGUEDÀ

Divendres vam fer la tercera i última sortida  del projecte compartit “Boscos del Berguedà” amb  els alumnes de P2 de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

En aquesta tercera sortida, vam tornar anar al bosc de la Vinya Vella per treballar des d’una basant més artística…  construir una obra d’art amb elements naturals i del bosc, un LandArt.

Prèviament a l’escola, per grups, van haver de pensar el disseny, els materials que podien trobar i fer servir  i fer-ne el dibuix.

Quan van arribar al bosc, van posar-se per grups i seguint el disseny que cada grup tenia dibuixat primer van anar a buscar els materials necessaris i després van començar a crear els diferents LandArt seguint els dissenys que havien fet a l’escola i fent les modificacions que van anar sorgint. Per fer-ho van utilitzar materials molt diversos:  troncs i pedres de diferents mides, fulles de tot tipus, flors, pinyes… alguns alumnes també van portat material de l’entorn proper de casa seva per completar l’obra.

Aquí podeu visualitzar un vídeo de com es va fer un d’aquests LandArt