
Els CdA / EdA informaran de les dates de les trobades de coordinació amb els centres en el full d’acceptació de les estades i sortides que genera l’aplicació d’inscripció CAMPS.
La direcció del centre garantirà el moment de comunicació amb el CdA / EdA i procurarà que el professorat tutor del grup o professor de l’àmbit curricular assisteixi a la trobada de coordinació per planificar la implementació de l’estada i l’avaluació.
Atès que els CdA / EdA treballen conjuntament amb els centres educatius, les trobades de coordinació es consideren sessions de treball naturals del funcionament dels CdA / EdA i és per això que d’acord amb la normativa de formació no generen certificació.
Preparació de l’estada
El CdA/EdA us oferirà propostes en quant a l’oferta, d’un o més models de treball previ a realitzar al centre abans dels dies de l’estada, així com models de treball posterior. En cas que el vostre centre tingui alguna altra proposta diferent pel què fa a la preparació o al treball posterior, la trobada de coordinació és el moment de comunicar-ho i d’acordar quins treballs es portaran a terme.
Des de la trobada de coordinació fins a l’inici de l’estada, i especialment durant els dos mesos anteriors, es farà el seguiment, la concreció i el suport del treball previ acordat en cada cas.
Tasques de l’equip docent del centre durant l’estada
Durant l’estada comptem amb la participació activa durant les activitats de tot l’equip docent que acompanya el grup, per tal que els aprenentatges siguin significatius i vinculats amb el treball a l’aula, que es du a terme abans i després de l’estada. En el següent vídeo podeu veure quines són les tasques que han de dur a terme l’equip docent durant l’estada al Camp d’Aprenentatge.


