Estades

estades2

El CdA de l’Alt Berguedà ofereix aquesta modalitat de treball per grups de Primària, Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius dels centres públics de Catalunya. Els centres que vingueu a fer estada al CdA de l’Alt Berguedà us allotjareu a l’alberg la Sala, gestionat per la Fundació Pere Tarrés. El nombre màxim d’alumnes que podem atendre en una estada és de 45.

La modalitat d’estada permet als centres educatius de tot Catalunya venir a passar uns dies al CdA de l’Alt Berguedà per conèixer i aprofundir en l’entorn i la comarca del Berguedà. Oferim estades de 2 a 5 dies on treballarem diferents continguts i metodologies a través de les activitats que decidim conjuntament a la trobada de coordinació inicial. Per a venir a fer estada és imprescindible que us apunteu als CdA durant el període de preinscripció (mes de maig) a través de l’aplicatiu que el Departament d’Ensenyament té per a aquest fi.

Venir a fer una estada al CdA suposa l’acceptació per part del centre educatiu de portar a terme la seqüència didàctica completa per tal que les activitats durant l’estada siguin significatives per a l’alumne i ajudin a treballar les competències del currículum escollides i prioritzades pel centre educatiu. Abans de venir a fer una estada, bé a principis de setembre o durant el mes de gener, segons les dates que us haguem adjudicat, realitzarem les trobades de coordinació amb els centres i dissenyarem conjuntament les activitats de la seqüència didàctica de la vostra estada.

Totes les estades es desenvolupen en una seqüència didàctica que inclou activitats prèvies i posteriors a l’estada. Els centres estadants adquireixen el compromís de fer-nos arribar els treballs posteriors que realitzin.

Podeu consultar els diferents itineraris d’estada que oferim al camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà aquí.