EL RIU LLOBREGAT A PEDRET

Després d’haver d’ajornar l’activitat d’Estudi del riu Llobregat amb els alumnes de 1r d’ESO de l’IES Guillem de Berguedà  a causa del fort cabal del riu, finalment aquesta setmana la vam poder dur a terme.

Vam anar-hi tres dies seguits. Un dia amb cadascuna de les tres classes A, B i C.

Tot i que el fred va ser el nostre company d’activitat vam poder fer-ho tot cada dia. Els alumnes es van desplaçar caminant des de l’IES fins a Pedret i van tornar-hi també.

Després vam fer el treball de laboratori per determinar la qualitat de l’aigua en el tram estudiat.