EL GRAU I LA RIERA DE LA ROVIRA

Amb els alumnes de 5è de l’Escola Santa Maria d’Avià vam fer una activitat del Projecte Educatiu d’Adopció de Monuments (PEAM).

Aquesta activitat la vam dividir en dues parts:

Una sortida de tot el dia on vam anar caminant fins al Grau. Aquest dia havíem d’analitzar l’aigua en dos punts diferents. A la sortida del poble a tocar de la carrretera i a dalt als Tolls del Grau. I també fer fotos, vídeos, i gravar dades amb el GPS.

El segon dia  feiem el mateix anàlisi però a la font de la Rovira  i a partir de tota la informació recollida durant l’itinerari   unes descripcions, uns vídeos,  un mapa amb l’itinerari, un àlbum de fotos, una gràfica i publicar la ruta al Wikiloc.

RESULTATS de l’anàlisi de l’aigua.

Aquí podeu veure les descripcions de l’itinerari que han fet diferents grups: DESCRIPCIONS

Podeu mirar els  vídeos que han creat els alumnes

Àlbums de fotos de les 3 càmeres:

Mapa de Google:

Publicació a Wikiloc:

Gràfiques LAND:

Fotografies dels grups d’anàlisi de l’aigua (riera de la Rovira a prop de l’escola i de la Font de la Rovira

Fotografies dels grups de treball fent els vídeos i la descripció de l’itinerari