Obertes les inscripcions a l’activitat:
B031020509 Taller de situacions d’aprenentatge a primària
Objectius
1. Conèixer què canvia i què es consolida amb el nou currículum 175/2022 de l’educació bàsica.
2. Saber què és una situació aprenentatge i perquè és una de les principals propostes del nou currículum.
3. Identificar quins són els elements curriculars d’una situació d’aprenentatge.
4. Participar en un procés de creació col·lectiva d’una situació d’aprenentatge.
Continguts
1. Decret 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica.
2. Les situacions d’aprenentatge.
3. Els elements curriculars.
4. L’avaluació qualitativa d’una situació d’aprenentatge.
5. El treball en equip entre mestres.
Calendari
Sessió 1 | dimecres | 07/02/2024 | 17.30 | 19.30 |
Sessió 2 | dimecres | 28/02/2024 | 17.30 | 19.30 |
Sessió 3 | dimecres | 13/03/2024 | 17.30 | 19.30 |
Sessió 4 | dimecres | 03/04/2024 | 17.30 | 19.30 |
Sessió 5 | dimecres | 17/04/2024 | 17.30 | 19.30 |
Sessió 6 | dimecres | 24/04/2024 | 17.30 | 19.30 |
Formadora
Rosa Pagès Olònia
Lloc
Escola de Santa Eulàlia