Recursos Internet Segura

A la secció Educació i Formació de l’espai web d’Internet Segura trobareu propostes didàctiques per treballar amb l’alumnat.

Destaquem:

🔗Escola segura. Com que el contacte amb internet és constant, cal fer-los conscients dels riscos que comporta i facilitar eines de prevenció. Guia per al docent i dossier activitats per l’alumnat.

🔗Cibertrucs. Petites càpsules que treballen trucs senzills com ara gestió de contrasenyes poderoses, comprovar si les imatges de Google són reals, tancar sessions obertes als dispositius, compartir documents al Drive o blocar el dispositiu mòbil amb seguretat.

🔗Cibertrucs interactius. Activitats interactives que inclouen punts claus finals per a l’alumnat i també indicacions per als docents.