VI edició RECERKIDS

RECERKIDS és un programa educatiu que té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària. Hi podeu presentar els vostres projectes sobre biodiversitat i ornitologia. Inscripcions fins al 31 d’octubre.… Llegeix més»

Tardor CDL cursos i activitats

Consulta l’oferta formativa del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya: conferències, cursos de metodologia i gestió ordinària a l’aula per a docents de diferents nivells educatius i cursos d’anglès (nivells B1 i C1).
Llegeix més»

Setmana Bio a l’escola 2021

Del 16 al 24 d’octubre.
Ja s’han obert les inscripcions per participar a la Setmana Bio a través d’activitats amb l’alumnat amb l’objectiu de reflexionar al voltant de la producció agrària i l’alimentació, el seu impacte i sostenibilitat, i donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica.
Llegeix més»

Aprenem compartint. Espais i materials per als infants

Us presentem l’activitat de formació adreçada als professionals de les Escoles Bressol. Amb el títol  “Aprenem compartint. Espais i materials per als infants”   us proposem un espai d’intercanvi d’experiències per reflexionar i compartir noves propostes pedagògiques i d’organització.… Llegeix més»

Premi Mirada Jove 2022