Aprenem compartint. Espais i materials per als infants

Us presentem l’activitat de formació adreçada als professionals de les Escoles Bressol. Amb el títol  “Aprenem compartint. Espais i materials per als infants”   us proposem un espai d’intercanvi d’experiències per reflexionar i compartir noves propostes pedagògiques i d’organització.… Llegeix més»

Premi Mirada Jove 2022

Amb l’objectiu de fomentar l’ART i la cultura gràfica i audiovisual entre el jovent de la comarca del Berguedà, Liven S.A. convoca el Premi “Mirada jove”, adreçat a l’alumnat d’Educació Primària, Educació Secundària i Educació Especial dels centres de la zona. Mirada Jove vol… Llegeix més»

Formació de biblioteques escolars

El Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Educació ofereix una formació específica, adreçada al professorat responsable de la biblioteca escolar i als docents que formen part de la comissió de biblioteca… Llegeix més»

ICFO Decide Game

Gràcies a l’ICFO Decide Game ara pots parlar amb científiques i científics de l’ICFO i submergir-te en el món d’ICFO i de la fotònica des d’on siguis i d’una manera segura.… Llegeix més»