12è CONCURS “JOVES I MOBILITAT”

Joves i Mobilitat” és un concurs, adreçat als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 17 anys membres de casals de joves o centres de lleure de Catalunya, amb el què el RACC pretén que els joves treballin aspectes de mobilitat sostenible i segura. El seu objectiu principal és promoure actituds que fomentin una mobilitat responsable.… Llegeix més»

II Trobada G-Suite Catalunya

Trobada de centres i docents que utilitzen G-Suite per transformar l’educació a Catalunya
Dissabte 9 de febrer de 2019 de 9 a 18 h a l’Escola Pia de Sarrià-Calassanç… Llegeix més»

2n torn d’activitats del PFZ Berguedà

Del 9 al 18 de gener hi ha les inscripcions al 2n torn d’activitats del PFZ Berguedà. Les activitats obertes, a tots els docents, que oferim són:
· Ara matemàtiques. Saber-ne més per ensenyar-les millor (Mòdul 1)
· L’avaluació a l’Educació Primària… Llegeix més»

Curs EXPLORA la neu 2019

Els dissabtes 2 i 16 de febrer es durà a terme l’activitat EXPLORA la neu. Consisteix en 20 h presencials (classes teòriques, tallers experimentals i visites de camp) i 10 h no presencials, que es realitzaran a través del campus Atenea de la… Llegeix més»

VIII Concurs Escolar Saló del còmic

En el marc de la 37a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 4 i el 7 d’abril de 2019, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el VIII… Llegeix més»

X Jornada de Diàlegs Educatius UManresa

Neurociència i educació
El proper 19 de gener els Estudis d’Educació Infantil del Campus UManresa celebraran la 10a edició de la Jornada de Diàlegs Educatius, que enguany porta com a títol:  “Neurociència i educació”.
La  xerrada inaugural anirà càrrec de la Dra. Dolors Reig, “Els joves en l’era de la hiperconnectivitat: tendències, claus… Llegeix més»