Mobilització de l’ús de la llengua catalana als centres educatius.

Per tal de mobilitzar l’ús de la llengua catalana als centres educatius com una de les principals polítiques educatives de país, Plataforma per la Llengua ofereix tallers per a escoles i instituts per tal de mostrar un vessant lúdic de la llengua catalana i fomentar-ne l’ús. Tots estan plantejats amb una durada de 2 hores i per grups de 30 alumnes. En podreu trobar de rap (diferents modalitats), de teatre, de glosa (amb possibilitat d’afegir-hi també, la rumba), de xarxes socials (amb influenciadors reconeguts), de creació de mems, de diversitat lingüística (que es pot complementar amb una proposta didàctica per treballar a l’aula), i alguns més. El catàleg està en constant renovació, podeu consultar-lo aquí.

Per resoldre dubtes o contractar-ne algun podeu escriure a tallers@plataforma-llengua.cat

També se celebra la vuitena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català