8è Concurs Tisner de Creació de Jocs en Català

L’objectiu del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària de totes les escoles dels territoris de parla catalana, és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.

Inscripcions fins al 2 de desembre.

El termini de presentació dels projectes es tancarà el divendres 31 de març de 2023.

Els projectes s’han de presentar per grup classe. El joc ha de ser inèdit i en català. És requeriment indispensable que el projecte tracti qualsevol aspecte de la llengua catalana. El joc ha d’ésser pensat per jugar de manera col·lectiva.

Per participar en el concurs cal enviar les instruccions del joc i un vídeo resum en què es mostri com s’hi juga.

Es valorarà que l’activitat i el treball elaborat pels alumnes promoguin la reflexió al voltant de la llengua catalana. També es tindrà en compte la creativitat i originalitat del joc; la coherència entre el funcionament i l’estratègia de joc; la correcció i qualitat lingüística, i el discurs oral, d’acord amb el nivell educatiu de l’alumnat.

Podeu consultar les bases es aquest enllaç.