Trobada de nenes i nens dansaires de Badalona 2023

Els propers 24 i 25 de maig es celebrarà la 19a Trobada de nens i nenes dansaires de les escoles de Badalona, hi participen 4.300 infants, des d’I3 fins a 4t de primària, de 28 escoles de la ciutat. L’horari serà de 10 a 12 h, al Palau Municipal d’Esports.

Les escoles que hi participen són les següents:

24 de maig: Antoni Botey, Baldomer Solà, Bufalà, Joan Llongueras, Josep Carner, Jungfrau, Llibertat, Llorens Artigas, Margarida Xirgu, Pau Picasso, Pere de Tera, Progrés, Santíssima Trinitat, Turó d’en Caritg.

25 de maig: Badalona Port, Baldiri Reixach, Feliu i Vegués, Gitanjali, Ítaca, Joan Coret, Josep Boada, Les Ciències, Mercè Rodoreda, Miguel Hernández, Rafael Alberti, Salesians Badalona, Salvador Espriu, Ventós Mir.

Aquesta 19a Trobada l’organitzen Mestres de Música d’Educació Infantil i Primària, el CRP del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona. En aquesta edició hi col·laboren Badalona Sardanista, l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i el Club Joventut Badalona.

L’alumnat de dansa contemporània i espanyola de l’Institut del Teatre, que van iniciar la seva col·laboració fa uns anys, faran una actuació els dos dies de la Trobada.

La Trobada compta també amb l’actuació del Grup Sardanista Maig i del grup de grallers So Nat, que interpretarà la música en directe d’algunes danses.