Badajoc, penúltima activitat del Badasport

Entre els dies 22 i 26 de maig, de 10 a 12 hores, els alumnes de tercer de primària de la ciutat participen en el parc de Can Solei i de Ca l’Arnús al Badajoc, una nova activitat del Badasport.

El Badajoc consisteix en diferents proves, jocs i activitats esportives, de caire cooperatiu, i tradicionals, com per exemple les bitlles catalanes. Enguany hi participaran 1.100 nens i nenes de tercer de primària de diverses escoles amb el suport d’alumnes d’ESO de l’Institut La Pineda.

El Badasport 2022-23 està organitzat pel Grup de Treball de Mestres d’Educació Física de Badalona, el Centre de Recursos Pedagògics i els Serveis d’Educació i d’Esports de l’Ajuntament de Badalona, amb la col·laboració de la Unió Gimnàstica i Esportiva de Badalona, el Club de Bitlles Catalanes Termites Llefià, el Club d’Hoquei Sant Josep, els Instituts Barres i Ones, La Pineda i La Riera, el Club Korfbal Badalona-La Rotllana i la Federació Catalana de Korfbal.