L’Escola Rafael Alberti de Badalona guanya un premi en el III Festival Internacional de Cine Las Otras Miradas 2017

L’alumnat de 6è ha guanyat el premi al millor curtmetratge realitzat per alumnes d’educació primària

La pel·lícula Mireia i Sula, realitzada dins el projecte de “Cinema en curs” pels alumnes de 6è de primària del curs 2016-2017 de l’Escola Rafael Alberti de Badalona, ha estat guardonada amb el premi al millor curtmetratge, categoria d’Educació Primària, en el III Festival Internacional de Cinema no professional de Donostia, Begiradak Zinemaldia 2017 / Las Otras Miradas.

Recordem que el projecte “Cinema en curs” és un programa de pedagogia del cinema promogut per l’associació cultural A Bao A Qu que té per objectiu desenvolupar les potències pedagògiques de la creació cinematogràfica a les escoles o instituts i formar, a la vegada, espectadors sensibles, actius i autònoms.

El Festival Internacional Las Otras Miradas va dirigit a les escoles, col·lectius, associacions o estudiants universitaris que no siguin del sector amb l’objectiu d’oferir un espai on diferents centres educatius puguin veure els curtmetratges realitzats pels estudiants. La voluntat del Begiradak Zinemaldia és contribuir també a l’aprenentatge del llenguatge cinematogràfic i fomentar a la vegada una trobada entre els joves amants del cinema.

Mireia i Sula ja s’havia presentat a Badalona al Teatre Principal juntament amb curts de Filmets – Badalona Film Festival i les escoles que ho volien també la van poder veure al cinema Verdi Park de Barcelona durant una setmana.

Font: Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Badalona