L’Escola de Natura Angeleta Ferrer celebra aquest diumenge, 17 de desembre, el ‘Nadal a Can Miravitges’

L’Ajuntament de Badalona vol donar a conèixer aquest equipament municipal amb activitats relacionades amb el medi ambient i el Nadal.

L’Escola de Natura Angeleta Ferrer, ubicada a la masia de Can Miravitges (Pomar de Dalt, 16), celebrarà el proper diumenge, 17 de desembre, a partir de les 10 del matí, el ‘Nadal a Can Miravitges’, una jornada de portes obertes que té com a objectiu donar a conèixer les instal·lacions i les tasques que du a terme aquest equipament d’educació ambiental municipal mitjançant diverses activitats nadalenques.

Al llarg del matí, i de forma simultània, es programaran, en els diferents espais, diversos tallers relacionats amb el Nadal, adreçats a tot tipus de públic:

• L’elaboració de galetes amb motius nadalencs a l’aula-cuina de l’escola.
  • Les manualitats, dirigides sobretot als més petits, de motius decoratius de Nadal fets amb materials naturals i de rebuig.
  • Visita a les dependències de la masia de Can Miravitges acompanyats per una historiadora del Museu de Badalona.
  • La sembra d’espècies forestals, a l’umbracle de l’escola.

Totes aquestes activitats estan adreçades a tota la família i són gratuïtes, però cal inscripció prèvia ja que les places són limitades. Per inscriure’s cal trucar al telèfon de l’Escola de Natura 93 395 01 05 / 93 395 00 50 de les 9 h a 14.30 h.

Recordem que es pot accedir a la masia de Can Miravitges amb transport públic ja que hi ha dues línies d’autobús que hi arriben: la B24 i la B27.

Font: Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Badalona