El Docs&Teens d’enguany vol apropar al màxim d’alumnes la realitat dels refugiats

Quatre films a escollir en una oportunitat única per obrir la consciència dels teus alumnes!

Del 15 al 26 de maig arriba a Barcelona la 20a edició del DocsBarcelona. Aquest any, en col·laboració amb Barcelona, ciutat refugi, Docs&Teens, secció del festival adreçada al públic adolescent, centra la seva programació en visibilitzar la realitat que pateixen els refugiats i migrants d’arreu del món. Les projeccions aniran acompanyades d’un col·loqui entre els estudiants i els creadors de les pel·lícules i/o experts sobre el tema. Per facilitar l’assistència dels centres,la tradicional entrada de 2€ queda bonificada pels estudiants d’ESO i batxillerat.

Programació i reserves