Conferència a la UIC: Maneres de percebre el coneixement entre mestres, de Kirsti Lonka

“Maneres de percebre el coneixement entre mestres: estan relacionades amb les seves idees sobre l’avaluació?”, de Kirsti Lonka

Lloc: Aula Magna. Campus Barcelona. UIC

Dia i hora: 1 de febrer, 18h

Més informació i INSCRIPCIÓ

Des de la Facultat d’Educació de la Universitat Internacional de Catalunya s’organitza pel proper 1 de febrer a les 18 h la conferència: “Maneres de percebre el coneixement entre mestres: estan relacionades amb les seves idees sobre l’avaluació?”, impartida per la reconeguda Dra.Kirsti Lonka.

La Dra. Lonka és professora de Psicologia de l’educació de la Universitat d’Hèlsinki (Finlàndia), i de l’Optentia Research Focus Area de Sud-àfrica i de la Universitat Nacional de Ciència i Tecnologia de Taiwan. El seu camp de recerca s’enfoca especialment en el fenomen de la desafecció escolar, qüestiona les pràctiques docents que imperen en la nostra societat i que d’alguna manera alienen els nostres alumnes, que són nadius digitals. L’acte és totalment gratuït i hi haurà traducció simultània.