Full informatiu SE Badalona del 9 al 13 de gener de 2017

Projectes, una moda?

Trobada amb mestres de l’equip ICE que treballen a diferents escoles de Catalunya, amb la finalitat de compartir, dialogar i refexionar sobre les diverses pràctiques d’aula sobre projectes.… Llegeix més»

L’hora del conte a les biblioteques públiques de la ciutat

Segueix el calendari a la pàgina Badabiblios.
Fes-ne difusió a la teva aula, als infants, a les famílies de l’escola…

Constel·lacions familiars sistèmiques

A càrrec de: Carmen García Claret mestra i formadora de docents, constel·lacions familiars, pedagogia sistèmica i teràpia gestalt)

Dia: Dimecres, 25 de gener
Hora: 17:30 a 19 h
Lloc: CRP de Badalona
INSCRIPCIÓ

Taller de Constel·lacions Familiars CF) on ens informarem i experimentarem corporalment.

– Bases teòriques. Bert…Llegeix més»

Tornarem, un conte que obre fronteres.

Estrena a Badalona, el 17 i el 31 de gener, de l’espectacle “Tornarem, un conte que obre fronteres” interpretat per un animador que «conta i canta» pel dret a viure en pau.… Llegeix més»

mSchools Student Awards 2017

Els promotors del programa mSchools convoquen els mSchools Student Awards en les seves modalitats d’App Education i Mobile History Map per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.… Llegeix més»

Llengües estrangeres. Formació 2n trimestre

Us informem que del 9 al 19 de gener està oberta la convocatòria de cursos de formació per al segon trimestre del curs 2016-2017. Aquestes són les activitats en l’àmbit de llengües estrangeres…Llegeix més»

Ampliat el termini d’inscripció a El gust per la lectura. Animeu-vos!

S’ha ampliat fins al 23 de gener el termini d’inscripció al XXII Concurs El gust per la lectura, adreçat a grups d’estudiants de cicle mitjà i superior de primària, ESO, batxillerat i educació de persones adultes.
La participació en el concurs és una oportunitat excel.lent…Llegeix més»

Sol•licitud d’auxiliars de conversa pel curs 2017-2018

Del 9 al 20 de gener, s’ha obert el període de sol·licituds per acollir auxiliars de conversa en llengua estrangera (anglès, francès, alemany, italià) en centres educatius públics de Catalunya pel curs 2017-2018… Llegeix més»

Vulneració dels drets d’infants en les ruptures conflictives de parella. Sessió formativa per a professionals