Full informatiu SE Badalona del 23 al 27 de gener de 2017

Amb l’objectiu de fomentar la creativitat i el gust per a la matematica-.
18è Concurs de fotografia matemàtica.
5è Concurs de dibuixos matemàtics
Llegeix més»

L’Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-CAT) convoca el II Premi AMIT-CAT per a Treballs de Recerca de Batxillerat.… Llegeix més»

Monogràfic de la revista Perspectiva escolar que ofereix al professorat una aproximació a l’ús pedagògic del rap.…Llegeix més»

Aprofitem la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), aprofitem tots aquests recursos aquest dia i tots els altres per acostar-nos a la realitat de les persones refugiades.

ITworldEdu, punt de trobada dels professionals de l’Educació i els empreses TIC, tindrà lloc a els propers 21 i 22 de març.
Voleu ser-hi com a ponents?
Llegeix més»

El Badiu Jove dinamitza la informació del municipi I realitza activitats pels joves de Badalona.… Llegeix més»

Cartell amb orientacions per fer una biblioteca més accessible a tothom, més inclusiva tenint en compte la diversitat de la societat.
El podeu imprimir.…Llegeix més»

Novetats editorials de lectuta fàcil LF, actualitat de l’associació i activitats formatives relacionades amb les directrius de l’IFLA (International Federation of Library Associations and Institutions) i d’Inclusion Europe quant al llenguatge, el contingut i la forma de… Llegeix més»

Els cinemes Màgic Badalona, amb la col·laboració de l’EOI de Badalona, programaran el proper divendres 4 de febrer una pel·lícula en versió original (en francès).

El proper dissabte dia 1 d’abril de 2017 tindrà lloc a Barcelona la VI Jornada d’inclusió digital, oberta a professors, educadors, professionals de serveis educatius i persones interessades en l’educació.…Llegeix més»

Voleu apadrinar des de la vostra l’escola o l’institut un element patrimonial del barri o de la ciutat?… Llegeix més»

Obert el termini d’inscripció del curs telemàtic Prevenció de la violència de gènere. Tolerància zero.… Llegeix més»

En aquesta pàgina web hi trobareu una presentació i la informació necessària sobre la formació, la intercomprenisó lingüística i la metodologia que hi ha al darrere, el marc educatiu, etc.… Llegeix més»