Refugiats de guerra: Segur que no hi podem fer res?

fampas, denip

Portem-ho a l’aula!

Aprofitem la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), aprofitem tots aquests recursos aquest dia i tots els altres per acostar-nos a la realitat de les persones refugiades.

Proposta didàctica pel DENIP-2017 (Infantil, CI., CM, CS, ESO) que han elaborat la Dolors Fernàndez i Carme Lupiañez de l’Escola Josep Carner.

Web de Fampas Badalona on s’ofereix una porta d’entrada als recursos pedagògics que ha recollit la “Xarxa Educativa en Suport a les Persones Refugiades” (Obrim Fronteres), amb l’objectiu que durant el segon trimestre és puguin realitzar activitats als centres. Tot lligat amb la campanya Casa Nostra, Casa Vostra.

Per tal de visualitzar la feina que es vagi fent, es proposa que els centres facin arribar a contacte@fampasbadalona.org un retorn d’allò que faran, per donar-ho a conèixer (indiqueu; nom del centre, curs, activitat, dia previst)
Per tot plegat, comptem amb el recolzament de Casa Nostra Casa Vostra, i amb el de Obrim Fronteres, que també en faran difusió.

I també:

colom-pau-1Contes per la pau de Badalona

contra-viento-y-marea

Com és la realitat d’una persona refugiada?

clip2net_170127111853

Selecció de lectures per a infantil i primària

Selecció de lectures per a secundària

arbust