Hèm matematiques

HÈM MATEMATIQUES se sage d’ua activitat organizada anuaument pera FEEMCAT damb eth supòrt deth Departament d’Educacion. Ei dirigida a toti es alumnes de cincau e siesau de Primària e de prumèr e de segon d’ESO des centres escolars de Catalonha damb era finalitat de contribuïr a desvolopar  era competéncia matematica.

Tanben permet intercanviar experiéncies e compartir prepauses per part deth professorat des diferents comarques de Catalonha. Ath delà, vò sensibilizar ara societat catalana en general sus eth besonh de milhora d’ua educacion matematica qu’afavorisque eth desvolopament personau e era integracion sociau d’uns ciutadans e ciutadanes liures e responsables.

Carta entàs centres educatius

Mès informacion