Inscripcion daurida ath II concors Jo è era paraula

Vos informam que ja s’a daurit eth termini entà participar en II Concors Jo è  era paraula, qu’a coma objectiu provocar era reflexion per part der alumnat de segondària e bachilherat sus es components que hèn qu’era comunicacion orau sigue eficaç. Damb un enregistrament de vidèo, ara manèra d’un youtuber, poiràn expressar-se e comunicar es sues idèes, opinions, dubtes, experiéncies, eca. Aguest concors ei ua des actuacions previstes peth Departament d’Educacion, en contèxt  deth programa Auem era paraula, entà impulsar er usatge e era milhora dera comunicacion orau entre er alumnat de segondària e bachilherat tant en aula coma en auti contèxti d’interaccion.

Mès informacion