XVII Certamen Lectura en veu alta: primària i secundària

més importants són:

• Totes les semifinals seran telemàtiques. Hi haurà únicament  dues fases (semifinals i finals territorials).
  • L’alumnat de secundària participarà amb centres de l’Alta Ribagorça i els Pallars.
  • S’haurà d’enregistrar un vídeo del representant  de centre llegint el fragment indicat i ferarribar l’enllaç del vídeo a través d’un formulari que s’enviarà als centres participants.
  • En l’enregistrament els alumnes han de llegir el text del llibre, no en fotocòpies.
  • Tots els participants llegiran el mateix fragment del llibre. Un cop rebudes les lectures, els centres tindran cinc dies naturals per fer l’enregistrament.

Calendari:

ENVIAMENT LECTURES: 15 de març de 2021