Dia de l’arbre 2021

Els dies 18 i 19 de març l’alumnat de cicle superior de la Seu d’Urgell i Castellciutat es trobarà per celebrar el Dia Forestal Mundial. Els alumnes plantaran diversos exemplars d’arbres a l’Horta del Valira i realitzaran diferents tallers relacionats amb el coneixement de la flora, la fauna, el clima i el respecte mediambiental.

La celebració de la jornada és una activitat que s’emmarca en el Pla Comarcal de Dinàmica Educativa, coordinat pel CRP, i compta amb la col·laboració de l’Arxiu Comarcal, els Agents Rurals, l’Espai Ermengol i el Servei de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.