VIII Trobada de glosa escolar Alt Urgell-Cerdanya

El dijous 25 de maig, 12 centres de primària i secundària de l’Alt Urgell i de la ZER Baridà-Batllia es trobaran a la biblioteca Sant Agustí de la Seu d’Urgell en la Trobada de glosa que aquest any arriba a la seva 8a edició.

Al llarg del curs el professorat responsable s’ha anat trobant i organitzant la trobada en el marc d’una activitat del Pla de formació de zona i comptaran el dia de l’activitat amb l’acompanyament musical del Pep Lizandra.

Aquest any, a causa de l’elevat nombre de participants, el programa es dividirà en dues parts. En la primera, compartiran gloses i realitzaran les diferents proves les escoles Pau Claris i Albert Vives i l’Institut la Valira de la Seu d’Urgell. A la segona part, l’alumnat que glossarà pertany a l’IE d’Oliana, a les quatre escoles de la ZER Urgellet (ESC Sant Esteve, ESC Castell-ciutat, ESC Arnau Mir i ESC de Tuixent) i als quatre centres de la ZER Baridà-Batllia (ESC Pere Sarret, ESC EL Puig, ESC Portella Blanca i ESC Sant Serni).