Gimcana matemàtica per a primària

El divendres 12 de Maig, per celebrar el Dia de la Dona matemàtica, els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Brudieu dinamitzen una gimcana matemàtica a totes les escoles de la Seu d’Urgell i de la ZER Urgellet.
Els alumnes de la matèria optativa de “Matemàtiques recreatives” que s’ofereix a 3r d’ESO han estat preparant tota l’estructura i materials de la gimcana per tal de poder-la dur a terme amb l’ajuda d’altres alumnes i professors.
L’activitat es durà a terme amb l’alumnat de 5è de primària del col·legi la Salle i les escoles Pau Claris, Albert Vives i la Valira de la Seu d’Urgell, a més dels centres que pertanyen a la ZER l’Urgellet.
La gimcana consta de 8 proves on els alumnes hauran de demostrar les seves habilitats matemàtiques en el càlcul, la lògica, la geometria i la probabilitat.