Tallers sobre arquitectura

El Ricard Lobo, delegat al Pirineu del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), realitza aquest trimestre tallers sobre urbanisme als centres de la Seu d’Urgell i Castellciutat. L’activitat, inclosa dins del Pla comarcal de dinàmica educativa del CRP, es continuarà a les aules amb el modelatge en argila de diferents construccions per part de l’alumnat. A final de curs totes les edificacions s’exposaran públicament en la Sala la Cuina de l’ajuntament de la Seu d’Urgell en l’exposició “La ciutat dels nens”.

La primera xerrada d’aquest curs ha tingut lloc a l’escola Castell-ciutat i l’han compartit al seu nodes.