La ZER Urgellet a “Temps de Neu”

Aquest trimestre, les escoles de la comarca estan fent les sortides per anar a esquiar i la campanya d’Esport Blanc Escolar (EBE). Aquest programa té per objectiu la promoció de l’esquí escolar, en les seves diferents modalitats, a les escoles del Pirineu.

En una de les sessions d’esquí, van entrevistar a l’alumnat de CM de les escoles d’Alàs, Castellciutat, el Pla de Sant Tirs i Tuixent, que pertanyen a la ZER Urgellet.  El reportatge va sortir al programa “Temps de Neu” del canal Esport3 i podeu escoltar en el següent vídeo com viuen la seva experiència en el programa Esport Blanc Escolar.