Saló de l’Ensenyament 2024

Del 13 al 17 de març se celebrarà al recinte ferial de Montjuïc una nova edició del Saló de l’Ensenyament, la trobada anual que permet descobrir propostes educatives i que informa i orienta de primera mà als professionals de l’educació, l’alumnat i les famílies. Aquest esdeveniment ha programat espais, serveis i materials per ajudar a prendre decisions sobre el futur acadèmic i professional.

L’últim dia per demanar entrades per al professorat és l’1 de març
Si voleu anar amb l’alumnat, cal que els centres compreu les entrades amb antelació. Les entrades per a centres educatius només es poden comprar en línia, no a les taquilles del recinte. Escolliu un dia per fer la visita i un torn d’entre els següents:

Dimecres, dijous i divendres: De 9 a 12.30 hores, de 12.30 a 15:30 hores i de 15:30 a 19:00 hores

Dissabte: De 9 a 12.30 hores