Projecte Art i escola

A partir d’un taller de creació a càrrec de la Sandra March que es realitzarà el dijous 25 de novembre, s’anima als centres a treballar amb els dos parcs naturals del territori com a font d’inspiració.  La proposta clou amb una exposició, al mes de maig, que recollirà tots els materials realitzats als centres en el marc del projecte.

Cada centre té total llibertat de format i disciplina. Llibertat de format perquè es podrà fer una proposta plàstica (dibuix, pintura, fotografia, escultura) (també un llençol), però també qualsevol disciplina com ara un vídeo, una instal·lació, un text, una cançó i fins i tot una dansa. Com sempre, la intenció és fomentar i treballar la creativitat dels alumnes. Però en aquest cas partint del coneixement i la reflexió sobre els parcs naturals que tenim a la comarca: el Parc Natural del Cadí-Moixeró i el Parc Natural de l’Alt Pirineu.

Per assistir al taller cal fer la inscripció al PFZ de l’Alt Urgell-Cerdanya.

6010251601 Art i escola: Els Parcs Naturals
Taller. CRP de l’Alt Urgell (La Seu d’Urgell). Del dijous 25/11/2021 al 25/11/2021 de 17:45 a 19:45