Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) 2022: Mai més bombes sobre escoles!

La Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida, la plataforma Desmilitaritzem l’Educació, l’Assoc. Lleida per la Unesco i l’Ajuntament de Lleida col·laborem en una proposta dirigida als centres educatius amb l’elaboració de curtmetratges, que es projectaran a l’Animac, i accions a les places el 28 de gener.

Les activitats, dividides en tres fases, giraran al voltant de la seguretat a l’escola i dels infants, així com dels drets a l’educació i a una infància en pau. Es partirà de la memòria del bombardeig de Lleida i del Liceu Escolar el 2 de Novembre de 1937 i es parlarà dels atacs a escoles, docents i alumnat que avui dia es pateixen en zones de conflicte a molts llocs del món.

S’ha elaborat un material didàctic per treballar a classe la temàtica del bombardeig a Lleida, la Declaració Escoles Segures de les Nacions Unides, els Drets de la Infància i la Cultura de la Pau.

Dossier educatiu
Inscripcions i més informació