Poemes dels centres a RàdioSeu

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia, centres de l’Alt Urgell i la Baixa Cerdanya han gravat poemes per ser emesos a RàdioSeu el dia 21 de març en una activitat organitzada des del CRP.

Els podeu escoltar tots recollits en un Programa especial que ha fet l’emissora municipal. Llegeixen poemes alumnes de l’Escola Pau Claris (la Seu d’Urgell), l’Escola Ridolaina (Montellà), l’Escola La Valira (la Seu d’Urgell), l’Escola de Tuixent (Tuixent), l’Escola Sant Climent (Coll de Nargó), l’Escola Castell-ciutat (Castellciutat), l’Escola Albert Vives (la Seu d’Urgell), l’Escola Miret i Sans (Organyà), l’Escola Sant Esteve (Alàs), el Col·legi La Salle (la Seu d’Urgell), l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) de la Seu d’Urgell i l’Escola Sant Miquel (Peramola).