PFZ: 1a sortida de descoberta de l’entorn

El passat dissabte 19 de març es va realitzar el primer taller de l’activitat “Descobertes i intercanvis per aprendre del nostre entorn”, amb docents de diferents centres educatius de la comarca de l’Alt Urgell. La proposta té com a finalitat, descobrir i conèixer l’entorn més proper dels parcs naturals de l’Alt Pirineu i del Cadí-Moixeró i compartir recursos i propostes educatives per fer fora de l’aula amb l’alumnat.

El punt de trobada va ser la Casa dels Parcs dels Pirineus, un centre d’interpretació dels diferents espais naturals de protecció especial dels Pirineus. Al centre es van presentar els tallers que s’ofereixen i es va fer una visita a l’espai.

Després es va fer un itinerari fins al Pla de les Forques, lloc des d’on es gaudeix de magnífiques vistes panoràmiques.  Allí es va fer la introducció dels dos Parcs Naturals que trobem a la comarca i es van tractar  els reptes de gestió dels espais, que es treballaran específicament a les següents sessions.

Durant la sessió es van presentar i comentar diferents recursos i propostes educatives per realitzar amb l’alumnat.

Les properes sessions es duran a terme el 2 i 30 d’abril.