Nous recursos de matemàtiques i ortografia

Des de l’editorial Boira ens han fet arribar cinc quaderns de treball per dominar el problemes matemàtics, un per dominar les taules de multiplicar  i un altre per dominar l’ortografia.

Són mostres que podeu demanar en préstec al CRP i que formen part d’una col.lecció més ampla de recursos que podeu consultar al catàleg de l’editorial. A més, a www.campusdanielgabarro.com hi ha materials gratuïts que poden ser molt interessants: el curs online per a docents “Ensenyar a pensar”, “Dominar l’ortografia”, “Dominar els problemes matemàtics”. Però també material per a alumnat: “quan s’ha d’explicar un secret: trencant la idea de xivato”, “què fer quan t’agredeixen”, “com parlar de la mort”, etc.

Si una escola voleu tenir el material de l’alumnat de mostra, només cal que el demaneu a l’editorial (enviaran un quadern de mostra per escola): info@boiraeditorial.com