Activitats de Nadal del Pla Comarcal de Dinàmica

En el marc del Pla Comarcal de Dinàmica Educativa del CRP es realitzaran als centres de primària activitats intergeneracionals i de creació poètica i artística amb la col·laboració de diverses entitats del municipi.

Entre d’altres, destaquen els concerts de Nadal als centres que realitza la coral de la Gent Gran de la Seu d’Urgell, el concurs comarcal de nadales de poesia i dibuix convocat pel Consell comarcal, les trobades que els escolars del municipi fan amb els residents de  la Fundació Sant Hospital i  la Llar de Sant Josep per felicitar les festes i les visites que els minairons fan als centres escolars.