mSchools Student Awards 2019

mSchools Student Awards celebra la sisena edició del concurs el 8 de juny de 2019 a la Farga de L’Hospitalet i ja estan obertes les inscripcions per a les diferents modalitats.

mSchools és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

L’objectiu és desenvolupar projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals i que tinguin com a punt de partida els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, 17 reptes relacionats amb el medi ambient, la societat i l’economia que promouen un món més igualitari, digne i sostenible.

L’objectiu és promoure els projectes desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que fomenta el treball per projectes i l’aprenentatge-servei mitjançant el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.)

L’objectiu d’aquesta modalitat és desenvolupar un projecte amb el llenguatge de programació lliure Scratch que ha de basar-se en el repte plantejat per a aquesta edició: “Els invents que ajuden a les persones”.