Memòria 2021 del pla «Les escoles lliures de violències»

S’ha publicat la Memòria 2021 del pla «Les escoles lliures de violències» amb el balanç dels primers deu mesos de la seva posada en funcionament. La Memòria 2021 presenta el balanç dels primers deu mesos (de març a desembre de 2021) de posada en funcionament del Pla i inclou una avaluació objectiva de la realitat d’aquestes violències, compartida amb entitats del sector i la comunitat educativa.

El Pla del Departament d’Educació Les escoles lliures de violències dona resposta a les situacions de violència en l’àmbit educatiu i té com a objectiu la prevenció, la intervenció i el seguiment de les situacions de violència que afecten els menors. Aquest pla posa l’alumnat i el seu benestar en el centre de les actuacions que se’n desprenen per garantir la protecció i l’interès superior del menor.