Mapaton humanitari a la Universitat de Lleida

El dimarts 14 de desembre, el Departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida organitza el “Mapaton solidari amb col·laboració amb Metges Sense Fronteres per cartografiar una àrea del planeta necessitada i inexistent als mapes actuals.

L’acte està obert als alumnes de Batxillerat o 4t d’ESO i no es necessiten coneixements previs.

El Mapaton serà en format híbrid i gratuït, prèvia inscripció (montse.guerrero@udl.cat). La durada prevista de l’acte serà de 15:30 h. a 18:00 h.

Us adjuntem un vídeo breu d’un minut on s’explica què és un Mapaton i la imatge promocional de la jornada. Us animem a participar amb els vostres alumnes i contribuir a una causa benèfica tot passant una agradable estona.