Lliurament del premis dels Dictats Plurilingües i presentació del logotip

El dijous 14 va tenir lloc a la sala d’actes del Consell Comarcal de l’Alt Urgell el lliurament dels premis als 24 estudiants finalistes del VIII Concurs de Dictats Plurilingües.

Les 12 parelles premiades, moltes acompanyades per les seves famílies,  han estat les millors en les proves fetes en català, castellà, anglès i francès el passat 1 de febrer a l’Escola Oficial d’Idiomes i l’Escola de Música de la Seu d’Urgell. A la imatge podeu veure les parelles finalistes de cada nivell i idioma que han rebut com a obsequis llibres en les llengües dels dictats.

Durant l’acte s’ha presentat també el logotip oficial que representarà aquesta activitat. L’autor és el Jaime Jiménez, estudiant de Batxillerat artístic del lNS Joan Brudieu de la ciutat, que ha rebut com a obsequi un maletí amb diferents materials  de dibuix i pintura. El logotip s’ha seleccionat a partir d’un concurs en el qual participava alumnat d’aquesta especialitat de batxillerat.

Aquesta iniciativa s’impulsa des del Servei Educatiu Alt Urgell, l’Escola Oficial d’Idiomes, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i l’Associació Llibre del Pirineu i té com a objectiu posar en valor la importància de l’ortografia en l’educació.

Les imatges recullen diferents moments de l’acte, amenitzat amb l’actuació de les joves actrius de l’Escola de Teatre, Núria Llobet i Fabiana Escobar. Podeu veure més imatges dels guanyadors al web de RàdioSeu que ha fet seguiment de l’activitat.