L’Institut la Valira premiat amb el projecte Sant Serni 360º

L’Institut la Valira ha estat premiar per segona vegada en la edició dels mSchools Students Awards amb el treball sobre Sant Serni de Tavèrnoles que realitzen en el marc del projecte Apadrinem el nostre patrimoni.

El projecte Sant Serni 360: la vida als monestirs medievals ha sigut guardonat en la categoria Mobile History Map i els alumnes han presentat als assistents a la jornada el documental en 360º sobre la història i la vida del monestir.

Cal destacar que en la jornada hi havia 750 alumnes representants de 20 escoles i instituts finalistes del concurs Students Awards, seleccionats entre 400 centres educatius inscrits, amb una participació de més de 3.000 estudiants.