Apadrinem el patrimoni: 2n Concurs de logotips

El Departament d’Educació, mitjançant els Serveis Territorials, Serveis Educatius i els CRP, va proposar als centres inscrits al programa: Apadrinem el nostre patrimoni participar a la 2a mostra dels logotips dels seus elements apadrinats.

Aquesta mostra de logotips pretén fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa: Apadrinem el nostre patrimoni i visibilitzar i donar valor al treball fet pels centres participants.

En aquesta edició l’escola de Bellver de Cerdanya ha participat amb un logotip sobre el Carnaval de Bellver, element que apadrina el centre.

Podeu veure la resta de logotips presentats a l’XTEC i a l’espai Odissea