L’escola Mn Albert Vives presenta el Ball Cerdà al MHM

L’escola Mn Albert VIves de la Seu d’Urgell ha presentat un treball sobre al ball Cerdà al concurs Mobile Learning Adwards 2015 que premia els projectes més innovadors de docents i alumnes que reconeixen l’ús de la tecnologia mòbil a les aules.

Per publicar a l’espai del concurs, el centre ha preparat 3 aportacions complertes (text, imatges, video i àudio) i en 3 idiomes sobre l’origen i significat de la dansa, les característiques i estructura i el vestuari dels dansaires.

Les aportacions estan georeferenciades a l’escenari del projecte del concurs de l’aplicació Mobile History Map.